sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

UUUNO

Olin eile siis Niinal yötä ja katottii just my luck leffa ja pelailtii uunoa, Niina on kyl nii huono voitin joka kerta, heheee. Sain ihme buumin joskus 1 aikaa yöl ja lähin lenkil, iski ärsytys, vitutus ja turhautuneisuus ni aattelin et pitää vähä päästää höyryi ulos ! Mentii sit 2 aikaa nukkuu ku oltii syöty vähä ilpalaa (nuudeilei, nakkei ja ranskiksii).

Tänään mentii heidin kans brunssil fontanaa ja sen jälkee vähä shoppailee. Oli kyl tosi kiva sunnuntai aamu ku yleensä vaa makailee kotoo, ja se oli piristys toho hirveesee/masentavaa ilmaa ! Kävin taas solkus samal ku olin tulos kotii, mut saakeli ku ärsyttää et en rusketu vaiks oon käyny jo vaiks kui mont kertaa. Illal meen koittaa Tainalle yhtä adultsien tanssi tuntii ku haluisin jotai muutaki ku tankotanssii vaa ja se vaikuttaa kivalt tunnilt ja tanssityylit vaihtelee melkee joka tunneil. Täytyy kattoo jos se ois kivaa ni rupeisin käymää sielläki tunneil !

Mut tässä nyt kuvia mun ostoksist ku sain mun kameran takas Niinalt






Beiget kesä sortsit jotka tulee aika ylös 

 Harkkoihin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti