tiistai 5. huhtikuuta 2011

gojiberry

Oon ollu täs koko viikonlopu ja eilisen päivä pelkis lökäreis ja oikeestaa tehny muutaku löhöilly !
Eilenki meil oli koulus liikunta tunnil sirkuskouluu ni en jaksanu vaivautuu laittaa mitä kivoi vaattei, vaan suoraa lökärit jalkaa. Tulinki sielt suoraa kotii, tein popcornii ja katoin 3 leffaa putkee sängyllä maaten, illal kyl jaksoin vaivautuu harkkoihi ! Oon vaa jotenki iha puhki koko aja ku oon treenannu nii paljo ja kaikki lihakset sattuu joka askeleel, mut pakko se nyt on ku haluun päästä kesäkuntoo ! (ei se kyl ehkä oikee onnistu noil mun syömisil) Se ku treenaa nii paljo, mul tulee ainaki iha kauhee nälkä koko aja ja ei auta vaiks söisin ku heti puolen tunnin pääst taas tekee mieli jotai varsinki kaikkii herkkui.

Tänää jaksoin sit ees vähä vaivautuu pukee jotai kivampaa, vaiks tä päivä oliki yhtä tuskaa koulus ja hups nukahdin vikal tunnil, nooh sain siit sopivasti energiaa kaupungil. Mentii tosiaa lissun kans eka coffeehousee istuskelee hetkeks ja siitä sitte taas kattelee vähä vaatteit, löysin taas kaikkee vaiks kui kivaa ! Ostin sellase ihana paita/hame höskän jos on tosi avoin selkä ja sit farkkuhameen ku oli vaa 10e ja oon miettiny et haluisin ton tyyppist. Oltais voitu ostaa vaiks mitä kaikkee mut kummallakaa ei rahat riitä = masentavaa. Ostettii kauppahallist sellasii kuivatettui gojimarjoi, ku oon lukenu et ne on jotenki terveellisii ja auttaa vaiks mihi ja kaikki julkkikset syö niit, ni kai niit on sit pakko kokeilla ! nooh ei siinä mitää ootettii iha innoissaa et päästää maistaa ja hyi ne maistu iha heinälle, lissu ei pystyny syömää niit ollenkaa mut mä aattelin et ehkä ne ei maistu nii pahal jos niit jonku verra syö (eipä auttanu).








Siinä ne ''heinämarjat'' on 


Mentiin äitin kans viel syömää red hot chilisii ja yllätyin tosi positiivisesti ruoasta, se oli tosi hyvää. Söin itteni iha ähkyy, mut en kyl tajuu et mite mul voi taas olla nälkä ! Tekee niin paljo mieli kananuudelei.



 En tiiä kui paljo tuun käyttää tota hamet mut se oli halpa ja kesällä voi olla tosi kiva !
 Salakuvailin äske tollast pikku poikaa jonka oon nyt nähny muutama kerra ulkoiluttamas sen koiraa. Se on nii huvittava näköst ku koira on sama kokone ku taluttaja ja varsinki sillo ku hyppii ja pomppii toisen päälle :D

Taidanpa kipaista nopeesti siwaan ostaa herkkunuudelei !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti