lauantai 2. huhtikuuta 2011

mummila

Mentii eile Niinan kans myllyy ku heräiltii ja mun kamera jäi sinne ni en oo sit voinu ottaa mitää kuvii, ostokset esittelen myöhemmi. Tultii myllyst ja jäätii hetkeks viel shoppailee keskustaa enne ku Niina meni töihi. Menin sit viel illal harkkoihi ja tehtii nii ihanaa sarjaa, mut nyt sattuu reidet kyl nii paljo. Tänää menin töihi sielt sit mummilaa käymää ku en oo siel vähää aikaa käyny, otin mun canonin pikkukameran mukaa et sais ees jottai kuvii. Mun mummin sisko on käymäs suomessa ku se asuu israelissa ja pitihän sitäki nyt nähä enne ku lähtee ! Oon kohta lähös taas niinalle viettää iltaa uunon ja leffojen parissa, ja kyllä meillä vähän juotavaakin löytyy !


Siel oli pientä syötäävi meille.



 Ja tossahan näkyy mun uus nahkatakki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti