torstai 7. huhtikuuta 2011

it's all about hair

Oli sittenki vaiks kui kiva ku tehtii jälkiruokii, meinaan ku tehtii creppei ja liekitettii niit se oli vaiks kui siistii ! Olin tänää kampaajal piiitkäst aikaa, oon värjänny meinaa tän mun juurikasvun kotoo ni en jaksanu kampaajal rauhautuu. Hyvä et menin koska noi mun päät oli iha kauhees kunnos eikä näis ollu minkää laist muotoo. Halusin vähä vaaleempaa raitaa et tulis jotai sävyy mut mites kävikään niist tuli liilahtavat siis niist raidoist :D Se on tää mun oma hius joka tekee ne sellasiks ku laittaa vähä vaalennusvärii ku näis on saakeli punapigmentti, mut onneks nä ei näy kauheest muutaku ulkon ehkä auringon valos. Nyt nä tuntuu kans kauhee lyhyilt vaiks ne ei oikeesti oo muttaa kyllä ne tästä taas kasvaa :)
Koht ois tarkotus lähtee ekaks adultsientunnil ja sit sen jälkee viel tankotunti, huhuh kunnon treenit luvassa.


onneks mä en polttanu kulmakarvojani tos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti