sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Tulips

Oon ollu tällä viikolla kuus päivää töissä ja nyt tää päivä on sit maattu koko päivän sängyn pohjalla! Ihan poikki tollasesta työmäärästä kun ei oo taas tottunut. Eilen töitten jälkeen Noora ja Lotta tuli hakemaan mut töistä ja mentiin Nooran luokse. Siellä meitä olikin sitte vähän enemmän ja loppu illasta siirryttiin blankkoon.

This week I have been at work six days and today I have been lying the whole day in bed! I have been so tired for working that much because it has been so long time that I have worked this much. Yesterday after work Noora and Lotta came to pic me up and we went to Noora's place. Later that evening we went to blanko.

Photobucket

Photobucket

Kävin kaupassa aamulla ja siellä oli ihania tulppaaneja myynnissä ja ne oli vaan niin ihana pirteen värisiä et piti ostaa. Mulla ei yleensä oo kukkia tai kasveja kotona ollenkaan, mut pakko kyllä myöntää et noi kyllä piristää! Oon tosi monessa sisutus lehdessä nähnyt et lehdistä on tehty ''yöpöytä'' ja mulla on noita lehtiä kerääntynyt ni aattelin koittaa ja kivaltahan se näyttää :)

This morning I went to store and I saw these really pretty tulips and they had so nice color, I had to buy them. I usually never have any flowers in my apartment and I have to admit that they really cheer me up! I have seen in many decoration magazines that old magazines have been made ''nightstand'' and well I have lots of fashion magazines. I tryied it and it looks so really nice :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti