tiistai 12. maaliskuuta 2013

New hair

Varasin viime viikolla ajan forumissa olevaan 11.hetki kampaamoon. Mun hiukset on ollut nyt vähän aikaa tosi huonossa kunnossa ja juurikasvuakin löytys. Oli siis pakko tehdä asialle jotain ja hyvä että tein.

Last week I made a resevation to hairsalon in forumi. My hair was in so bad shape that I had to do something about it!

Photobucket

Photobucket

Laitettiin paljon raitaa ja leikattiin aika paljon pituutta pois! Tossa ekassa kuvassa on jo hiuksia vähän leikattu niin ei nään sitä oikeeta pituutta. Oon kyllä niin tyytyväinen tähän, vaikka meneekin ehkä hetki totuttelemisessa!

We put lots of stripes and cut away pretty much of the length! In that first picture we had all ready cut little bit my hair, so you can't see the real lenght. I'm really happy in these but, it might take a little while to get used to it!

Photobucket

Photobucket
¨
Photobucket

Photobucket

Kävin ennen töitä vähän kaupoissa kiertelemässä ja Zarasta löytys taas ihme ja kumma jotain. Ihana valkonen neule missä on takana tollanen vetoketju systeemi!

Before work I went little bit shopping and surprise, surprise I found something . White sweatshirt that has really nice back!

Photobucket

Photobucket

Heräsin taas aamulla ihanaan auringon paisteeseen ja kukkasetki oli auennu. Kevät tulee!!

I woke up in this beautiful sunshine and the flowers were opened up. Spring is coming!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti