perjantai 1. helmikuuta 2013

Ripsienpidennykset

Olin tiistaina laittamassa ripsienpidennykset nyt toista kertaa. Olin päättänyt viime kevään jälkeen etten niitä uudestaan ota, koska ne lähti sillon tosi nopeesti. Sain kuitenkin tossa vähän aikaa sitten goupon.fi:stä sähköpostia, että nyt sais vain 40e pidennykset hoitola ajasta joka sijaitsee turussa humaliston kadulla. Ni kyllähän tollaseen tarjoukseen pitää tarttua. Äiti oli myös just värjänny mun ripset ja kulmat, ni ei ihan valkoset ollu :)

Ennen:

 Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jälkeen:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En ollut ihan niin tyytyväinen ku olin ajatellu ja en oikeen tykänny tosta paikasta muutenkaan. Ripset sojotti heti laittamisen jälkeen mihin sattu ja ei ollu kauhean mukavaa ku niitä laitettiin. Oli kans aikamoinen tottuminen taas noitten mun tynkäripsien jälkeen. Nyt oon onneks kuitenkin tottunut ja kyllähän nä on kivat ja tosi kätevät. Tänäänkin aamulla nukuin vähän pommiin ja lähin töihin äkkiä ilman meikkiä, ei haitannu yhtää ku näytti heti sängystä nouseena ihmiseltä!
Ihanat viikonloput kaikille, mä ainakin toivon et mun on parempi ku tä viikko on ollu :)

Ps. Mitäs muuten tykkäätte tosta uudesta bannerista? Kyllästyin vanhaan ja tollasen sain aikaan, musta se on ihanan raikas ja keväinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti