keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Whats going on?

Mulla on ollu tässä nyt teknisiä ongelmia ja muutenki vähän motivaation lasku blogin kirjoittamisessa! En pysty siirtämään mun kameran kuvia koneelle, koska johto on mennyt jotenkin rikki. Oon ollu nyt myös kauppahallissa töissä tän kuun ja sinne ei kyllä jaksa pukeutua mitenkään muodikkaasti vaan mahdollisimman lämpimästi vain.

Haluisin nyt kuitenki taas ruveta kirjottelee enemmän, koska kyllähän tätä bloggailua alkaa kaipaamaan kun sitä ei vähään aikaa tee! Siitä kyllä huomaan että tä on täysin mun juttu.

Photobucket

Uutena vuotena pidin pienet juhlat mun luona ja oli kyllä hauskaa, loppu illasta päädyin blankossa käymään. Päätin kans sinä päivänä vähän hemmotella itteäni tekemällä vadelmalettuja aamupalaks :)

Photobucket

Photobucket

Mun sisko muutti nyt ensimmäiseen omistusasuntoon kihlattunsa kanssa ja tietenkin oli pienet tuparit perheen jäsenille. Jassu oli leiponu ihania skonsseja ja keittäny teetä nam.

Photobucket

Photobucket

Oon ollu tosi kyllästyny näihin mun hiuksiin ni päätin et haluun värjätä vaaleemmaks, mut koska rahatilanne on vähän heikko tällä hetkellä ni päätin ostaa värit kotiin ja Sara tuli ne sinne sit värjää :)

Photobucket

Photobucket

Tossapa näkyy vähän tulosta! Ei ne ihan hirveesti muuttunu, mut kyllä huomaa luonnossa varsinkin et on tosi paljon vaalemmat ja mä tykkään!! Olin Niinan kanssa maanantaina uudessa Di Trevissä syömässä ja siellä on kyllä tosi hyvää ruokaa, varsinkin jälkiruoka(suklaafondant ja vaniljajäätelö) on ihan taivaallista. Suosittelen jos joku haluaa piristää maanatai iltaa, syömään hyvin, punaviiniä ja hyvää seuraa!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Eilen oltiin äitin ja iskän kanssa Mamissa syömässä. Oon sinne halunnu tosi kauan ja nyt vihdoin sain noi kaks mukaan! Ei kyllä turhaan suomen 5 parhaan ravintolan listalla. Siellä on vaan niin hyvä palvelu ja taivaallista ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti