maanantai 2. toukokuuta 2011

otsikko?

Kauhee ongelma keksii noit otsikoit ei nyt vaa tullu mitää mielee!
Meil oli tänää taas pitkäst aikaa keittiöpäivä koulus ja saatii viel itte päättää mitä tehää oli vaiks kui kivaa. Mentii Nadjan kans tosiaa tänää ostaa ne Flo ridan keikka liput jee! Sain tänää palkan ja pääsin kattelee taas vaatteit pitkäst aikaa, löysin vaiks mitä kivaa mut en voinu ostaa ku pitää säästää ku on nii paljo kaikkee täs kuus mihi tarvii rahaa, no joo kyllä mä yhden paidan mitä oon himoinnu tosi kauan ostin. Oon kans alkanu lämpeemää noil maximekoil ja löysin vaiks ihanan tänää haloselt, mut en vaa osaa käyttää sellasii täytyy antaa ajatuksen muhii niin ehkä vielä joskus tulevaisuudessa!
Äiti värjäs mun kulmat ja ripset tänää piiitkäst aikaa, ku mul on tosiaan oikeesti vaaleet ripset kulmat ja hiukset, kaikki on muuttunu ruskeeks :D Käytii äske vielä syömäs pippurimyllys ja kohta onki sit täykkäreitten vuoro!

Tässä viel lauantaisista vapputunnelmista yks kuva!

Tän näkösenä olin eile lähössä sinne tivolii joka kuitenki peruuntus. Tossa päällä mulla oli viel harmaa löysä neule.

Ihana uusi paitani!

Ja tän näkösenä tänään liikenteessä

Tossa vasemmassa reunassa muuten näkyy toi maximekko mitä kokeilin


Parit Flo rida fiilistelyt vielä loppuun.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti