tiistai 12. huhtikuuta 2011

happyday

Mä oon ollu tänää tosi happyhappy, en tiiä mist se johtuu mut kyllämä muutaman osasyyn voisin löytää(käytii hakemas mun vespa varastosta ja se tarkottaa kevättä/kesää, meen illalla Heidille tekee ylivenytyksii, mun synttärit lähenee ja muutto lähenee). Oli muute iha törkee kylmä ku ajoin ei herrajestas, en voi käyttää mun nahkatakkii ku lähen ajaa, vitsi ku pitäis se autokoulu jo alottaa ni ei tarvis tollastakaa murehtii. Meen siis tosiaa Heidille illemmalla ku se ehdotti et jos ruvetaa pitää kerra viikos  venyttely ilta, et iha perus ja sit ylivenytyksii, no sehän passaa mulle. Meijän pitää äikäntunnille torstaiks tehä esitelmä enkä keksiny mitää muuta ku tankotanssi ja ku kerroin heidille ni hän tarjoutus auttaa(kyllä mä sen yksinki osaisin tehä, mut on se kivampi tehä kaverin kans).

  kokeilin eile mun pidennyksii pitkää aikaa ja laitan ne varmaa viikoloppu ni tulee paksut ja tuuheet kiharat! rupesin siin sit vääntelee hiuksii ja tykkäsin tosi paljo tollasest letist mikä alkaa toiselt sivult ja päätyy toiselle sivulle alas, joten tein sit sellase tänää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti