torstai 14. huhtikuuta 2011

closerandcloser

 Tälläinen perus ihanan värinen t-paita, ehkä enemmänki harkkapaidaks 

 Oon ettiny tota koruu vaiks kui pitkää ja kysellykki et koska niit ois tulos ja näin et mallinukel oli pääl tollane ni kysyin sit et voinks ostaa sen ja tottakai se kävi! IHANAA

Eilen ei tapahtunu kyl mitää erikoist, enkä jaksanu kuviakaa räpsii. Näin Saran enne ku menin illal reeneihi mut se oliki sit siinä.
Tänää meil alko esitelmien pitäminen ja mä olin tietenki heti toisena, kaikki sujus onneks hyvin vaiks vähä hermostunu olinki(vihaan meinaa pitää esitelmii ja olla luokan edessä puhumassa). Mentii Lissun kans kahville ku päästii ja saakeli ku ärsytti ku jotku tytöt tuijotti iha koko aja, okei oltii aika kovaäänisii ku nauratti mut silti! Menin nopee viel h&m ja löysin noi yllämainitut tavarat. Oon kyl nii onnelline ku haettii mun vespa ku pääsee ajaa paikast toisee ettei tarvi kävelli miljoonii kilometrei. Huomenna onki sit jo perjantai ja luvassa tyttöjenilta(siskojen) ne on järjestäny mulle jotai ohjelmaa ja en jaksa oottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti