torstai 24. maaliskuuta 2011

workworkwork

Tää viikko on kyl ollu iha hullu ja oon nii kuollu et haluisin vaa nukkuu koko aja. Päivät on tosiaa alkanu kouluun menolla ja sit sielt suoraa töihi ja sielt viel suoraa esitys - ja normiharkkoihi koko illaks etten oo ees ehtiny käymää kotoo ja ollu tosiaa sillai 10 aikaa koton. Huhuh huome ei onneks oo töitä tai no meinasin mennä mut sit Nadja ja Late ehdotti et mennää kattelee erilaisii matkoi ku ollaa suunniteltu kesäks reissuu :) Ootan innol ens viikkoo mut sinänsä en koska meijä ravintola jakso loppuu ja alkaa taas normaalit teoriatunnit. Meil on siis ens viikon tiistaina Peepshow-näytös joka on kaupugin teatterilla, siihen kuuluu show, hoppi, breikki ja tankotanssi. Ja meil on ens perjantai vapaa jollon tääki kuukaus loppuu joka taas merkitsee et mun synttärit vaan lähenee ihanataa ! En oo nyt ehtiny ottaa mitää asukuvia vaiks oisin halunnu, ollu tosiaa nii kiire. Huomenna sitten otan paaljon kuvia kaikesta mahollisesta.

Huhuh mikä ilma tonne yhtä äkkii tuli, hirvee lumimyräkkä ja mä oon iha innoissani ehdotellu meijä iskäl et haettais mun vespa mut ei näköjää iha viel kannata !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti