tiistai 22. maaliskuuta 2011

r.i.p kynnet

Menin koulun jälkee tosiaa poistattaa nä mun kynnet joita oli jäljellä vaivaiset 2, ne ei tosiaa pysyny mul ollenkaa en tajuu miks :( Nyt on iha outoo ku on taas normaalit kynnet ja omist kynsist lähti tosiaa sitä pintaa pois ja nyt ne on tosi heikot, pitää alottaa joku kalkki kuuri et ne vahvistuis vähä ! Oli tosi kiva nähdä kuitenki Susanna ku ei olla tosiaa sen mun harjottelun loputtua nähty ni oli kiva vaihtaa kuulumisia. Menin parin kaupan kautta kotii ja hups vaa löysin taas jotain, mut tä oli nyt todellaki aiheelline ostos nimittäin oon toosi kauan himoinnu sellast kahen sormen ristisormust ja nyt löysin jc:stä ja vaan 5e ku jos ostais jostai ginasta ni maksais varmaa 10e ja väri lähtis heti ! Sinne meni kyl iha viimiset rahat. Siitä sitte kotii syömää. Mul tuli joku ihmee siivous buumi ja rupesin siivoo mun meikkipöytää ja järjestelee korui, nyt mul on kaikki sormukset on nyt samas paikas eikä levällään ja on se kivampi mennä meikkaa aamulla ku ei oo kauheet vuorta edessä ! Oon tosi huono siivoomaan paikkoi, en koskaa jaksais ja sit jos siivoon ni se on kuitenki parin päivän pääst samas kunnos en tajuu mikä siin on. Ehkä asia menee parempaan suuntaan ku muutan omaa kämppää (toivottavasti).

Eilisist harkoist viel 


Siinä näkyy oikeestaan pelkästään uusia tavaroita eli eilen ostettu panta, rannekoru, paita
 ja tänään ostettu risti sormus !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti