maanantai 15. huhtikuuta 2013

Green and gold

Menin sit tosiaan katsastamaan hullut päivät. Mä en vaan kestä olla siellä, kaikki on ihan hulluja kun vaan tönii ja tunkee joka puolelle, ei mun juttu! Mutta Positiivinen puoli, löysin synttäri mekon ja jopa toisenkin mekon, kesämekko kylläkin.

I went to look at the crazy days. I just cant be there, everyone is so crazy and pushing, not my thing! But the positive side, I found a birthday dress and really nice summer dress.

   photo IMG_1120.jpg

 photo IMG_1187.jpg

Uus stament koru, rakkaus!

New stament necklace, love!

 photo IMG_1201.jpg

 photo IMG_1244.jpg

 photo IMG_1255.jpg

Löysin mä hullareiltakin jotain, sen mitä siellä pystyin kiertämään. Takana oikein hyvä ja ihana viikonloppu, kavereiden kanssa oleskelua ja lepoa. Ens viikosta tulee vielä tuplasti parempi, niin paljon suunnitelmissa kaikkea ihanaa!

I did found something from the crazy days, in the little time I could be there. I have had so nice weekend, seeing friends and resting. Next week will be amazing, so much nice things to look for!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti