sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

B-day party

Perjantai illalla mä järjestin synttärijuhlat. Olin varannu ravintola Kertusta niiden sauna tilan. Porukkaa oli n. 10 ja ilta oli mitä mahtavin, sieltä siirryttiin Börssiin ja sieltä Amarilloon kun Börssissä ei ollut ketään.

Friday night I had arranged a birthday party. I had reserved from restaurant Kerttu their sauna place. I had ten of my friends there to celebrate. The night was so good and fun, from there we left to Börs nightclub and from there to Amarillo Because there was nobody in Börs.

   photo IMG_1523.jpg

Tällästä oli päällä, uus mekko Zarasta ja ihanat kengät H&M:stä :)

This is what i had on me, new dress from Zara and lovely shoes from H&M :)

 photo SAM_0201.jpg

 photo SAM_0184_2.jpg





 photo IMG_1537.jpg

Olin ostanu kaikkee kivaa tonne juhliin, mut unohdin ne kotii :( Mutta onpahan sitten seuraaviin juhliin!

I had bought all fun things to the party, but I forgot them home :( But I can safe them to the next party!

 photo SAM_0197.jpg

Lahjoja sain ja ai että kuin ihania!! Ihanan mustan clutching jotai olin tossa vähän aikaa sitten ihaillut, laiva matkan, punkkua, skumppaa, lontoon matkaa varten kirjan, britti voguen ja kamera lehden ja hehe syy tohon kamera lehteen: uusi kamera!!

I got really really nice presents!! I got really nice clutch, that I saw couple a days ago, boat trip, redwine, sparklingwine, London book for my London trip, camera magazine, British vogue and heh reason for that camera magazine: new camera!!

 photo SAM_0163.jpg

 photo SAM_0213.jpg 

 photo SAM_0193.jpg

 photo IMG_1501.jpg

 photo IMG_1488.jpg

 photo IMG_1502.jpg

Hihiii tollanen sieltä paljastui! Oon niin rakastunut, pitkään oon joutunu kännykkä kameralla kuvailemaan ni nyt ei enään tarvitse! Tossa on se ihana puoli, että se on ihan järjestelmä kamera mutta puolet pienempi, niin pystyy paremmin kantamaan mukana :)

Hihii thats what I got! Im so in love, I have been taking so long pictures with my phone camera and now I don't have to anymore! The best side is that it is systems camera, but it so much more smaller, so I can carry it with me more :)

6 kommenttia:

  1. The Zara dress is lovely!

    Regards from the UK,
    M
    http://beautyandfashiondiaries.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  2. Mukavasti sulla tää blogi vilisee kirjotusvirheitä...

    VastaaPoista
  3. Ihana kamera! Sait muuten uuden seuraajan :)

    http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki oon ihan rakastunut siihen!! Oi mukava kuulla :)

      Poista