sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Ruisrockia!

Ollaan nyt siis tultu suomeen, palattiin siis keskiviikkona päivällä hesaan ja onneks Nadjan vanhemmat tuli hakemaan ku olin niin kipee ja muutenki väsyny matkustelust ni ei ois kyl millää jaksanu mitää bussii! Nyt oon sit levänny pari päivää ja oon kyl onneks vähä parantunu. 

Eilen mentiin siis Nadjan kanssa ruisrockiin, niinku joka vuos kuuluu! Mentiin sinne vasta 5 aikaa ja lähettiin aika ajoissa jo 11 aikaa heti chisun esiintymisen jälkee. 


Yleensä ku avaan tollasen skumppapullon ja se kuohuu ni saan aikas hyvin lopetettuu sen ettei ruisku mihinkään, no ei onnistunu tällä kertaa olin ihan läpimärkä, puolet pullosta meni mun päälle :D Nadja ehtis silti alta pois tarpeeks nopeesti.




Siinä uutta paitaa ja sortseja jotka kävin just ennen ku lähettiin ostamassa zarasta! IHANAT!


Oltii Kattomas pelkästää Rudolfii, PMMP:t ja Chisuu, enemmänki mentii vaa näkee kavereit ja nauttimaan hengailusta! Oli tosi kivaa vaiks oliki tosi erilainen ruissi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti