sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Party

Oon ollu kipeenä(taas) viime viikon ja vieläki vähän mut sehän ei mua estä jos on jotain kivaa tiedossa! Oltiin perjantaina syömässä perheen kanssa, juhlittiin mun ja mun siskon synttäreitä. Lauantai oli kyl aikas tuskaa, olin töissä ihan puolkuolleena ja loppu vaihees tärisin ja pyörrytti, ei kiva! No mutta sen jälkeen näin Jassun nopeasti keskustassa jonka jälkeen suuntasin hakemaan kakkua ja skumppaa. Olo onneks parani iltaa myöden ja siinä ku laittelin itteäni juhla kuntoon. Näin Nadjan ja Laten kuuden aikaa trattoria romanan edessä ja käytiin syömässä josta suunnattiinki sit mun luokse. Sara ja Juuso liittys kans seuraan ja siitä se juhliminen sitte alko. Oli kakkua, lahjoja, singstaria, ihania ystäviä, baaria ja aivan paras ilta! Tänään oonki sit vaa lojunu sohvalla, siivonnu, venyttelytunnin käyny vetämässä ja kattonu gleetä.






Sellasta tällä kertaa, mulla on siis nyt tiistaina synttärit ja sillon meen vielä syömään Nooran kanssa tintåån. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti