maanantai 23. huhtikuuta 2012

My hands feel like they are falling off

Eilisestä naantali reissusta kuvia! Oli todella kiva päivä ja ihanan kesäinen :) Mummilla on aina jotain ihana tarjoiltavaa ja tällä kertaa oli tosi hyviä pullia. Sain kakkuvuoan ja muffinsivuoan joita mummi ei enään oikeen käytä, ni nyt pääsen paremmin tekemään täällä mun luona jotain ettei aina vanhempien luo tarvi mennä!





 Vitsit ku odotan jo sortsikelejä, eilen oli niin ihana ilma et tuntus et kohta niitä pääsee jo käyttää mut tän päivän sää toi takasi maan pinnalle :/




Tänään mulla alko tuolla Tintåssa keittiö vuorot eli oon nyt 2 viikkoa keittiössä ja sit harjottelu loppuu. Pilkkosin niin paljon tänään kaikkee et otsikon mukaan tuntuu et mun kädet irtoo, sattuu niin paljon ja huomenna jatkuu. Oon tosi väsyny ja pää särkee ja nyt tos viereses puistos on joku marssi/rumpu harjottelu joka kuuluu tosi kovaa tänne mun luo eikä kyl yhtää auta tähän särkyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti