sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Burnout

Täs ois nyt kuvia viime viikkoisista asuista!



Oon ollu töis koko viikon koulun jälkee ja oon iha poikki. Tarttisin nyt viikon loman jossai lämpimäs...
Eipä siinä mitää oon sitte koko ens viikon kans ja hiihtoloman töis :( Tarttee rahaa ni pakko kärsii!




Päätettii perjantai et mennää baarii saran, juuson, nadjan ja laten kans, noh mun iltaloppu lyhyee ja meninki sit ajoissa nukkuu! Eile oliki sit tuparit parille luokkalaiselle ja sain niiltä iha parhaan lahjan!! Pyyhkeitä(mitä oon tarvinnu) ja kaikkii ihanii vartalo jutskii! Kiitos ihanaiset!!!





Pakko nyt vähä hehkuttaa tota kesän tulevaa ohjelmaa. Elikkäs ekaks ollaan lähössä Nadjan kanssa agia napaan kuukaudeks kesäkuussa sen jälkee elokuussa milanoon perheen kanssa ja sieltä lennän suoraan kreikkaan kossin saarelle EBS:n baarimestarikouluun joka kestää kuukauden! Oon nii innoissani etten pysy pöksyissäni! En kestä, tulee niin ihanaa ja sen koulutuksen jälkee saa helpommin töitä ravintoloistaki ja tietty baariin aattelin ekaks mennä sieltä tullessani ku ei oo kouluakaan enää koskaa. Jippiiiiiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti