sunnuntai 28. elokuuta 2011

Havannaa

Eilen oli siis muutto takasin kotiin 2kk ku tonne mun asuntoon tulee putki/vessa/keittiö remontti. Mun on pakko mennä johonki kirppiksel ku taas karsisin noit vaatteit iha törkeesti, kaikki entisetki löytyy jostai jätesäkist varastost! Aattelin et okei ainut hyvä puoli on muuttaa takas on se et meijä porukat ostaa ruoat ja tekee myös ruokaa mulle, muttamutta mites kävikään ne on molemmat 2 viikkoo pois ja joudun itte väsäämää ruuat perkule.
Noora tuli illalla meille mut ei jaksettu olla tääl vaan lähettii mun asunnolle, sieltä suunnattiin jokirannan kautta primaan! Siellä oli HAVANNA ilta joten päästiin laulamaan karaokea :D Pyydän anteeksi vahingoittuneita tärykalvoja!

Tänään mulla onki sit viel muutamien asioitten hakeminen asunnolta ja koko loppu ilta treenejä.





Oon kattellu vaiks kui kauan kaikilla nahkasortseja ja himoinnu sellasii mut en oo itte kehdannu sellasii ostaa saatika päälleni laittaa, mut nyt H&M oli tullu niin kivat ni päätin jes mä ostan ne! Oli kyllä hyvä ostos. Ostin kans ton korun mikä noissa kuvissa näkyy ja paita on joku viikon takainen ostos myös!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti