maanantai 11. heinäkuuta 2011

Nonni nyt sain vihdoin netin toimimaan ja pääsen takas kirjottelee tänne, ihanaa!!

Alotetaan nyt sitte viime maantaista. Oltiin nadjan kanssa keskustassa ja sit päätettiin mennä kattomaan tranformers-leffa ja herrajestas ku se oli hyvä!!


 Tiistaina mentiin Nadjan kanssa ikeaan ku mulla oli sellane ilmaislippu et saadaan lihapulla ateriat namnam ku oli hyvää!!

 Päällä on uudet punaset sortsit jotka on ehkä maailman mukavimmat päällä!

Ja kyllähän mä sieltä jotain kivaa löysinkin (tyynyn ja maailman ihanimman ja pehmeimmän peiton)


 Keskiviikkona äiti pyys mua lounaalle ja mentiin keskustan kautta blankoon syömään.



 Illalla mentiin Niinan kanssa amarillon karkkikeskiviikkoon.

Tähän mulla sitte loppuski kuvat. 
Oltiin perjantaina ruississa Nadjan kanssa ja oli iha älyttömän kivaa kunnes mun kännykkä varastettiin :( onneks se oli iha loppu illasta ni ehtis sentään nauttii muista bändeistä paitsi prodigystä ku itkin vaan sen koko ajan :D 
Meil oli Nadjan kans lauantainki liput mut Nadjan selkä tuli nii kipeeks et se ei pystyny tulee ja mua ei hirveesti innostanu ton kännykkä fiaskon takii mennä. Saatiin onneks myytyy liput ja molemmat jäi oikeestaan voitolle. Mentiin illalla porukalla yhen diman luokse ja sieltä keskustaan myöhemmin, poikettiin kyllä rannan kautta ja muutama meistä kävi uimassakin. 
Sunnuntaina ei tapahtunu mitään erikoista paitsi että tosca tuli mun luokse hoitoon ja on huomiseen asti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti