maanantai 18. heinäkuuta 2011

Eipä oo kauheesti muuta tapahtunu ku juomista ja ulkona olemista kavereitten kans. Kuviakaan en oo kauheesti jaksellu ottaa. Olin tos keskiviikost lauantaihin töissä ja pakko sanoo et oli virkistävää et on ees jonku laista rytmiä.
Oltiin eilen Lissun kans ekana mun luona ja lähettii forteen. Oli vaiks kui kiva olla lissun kans pitkäst aikaa!!

 Tässä eilinen asu.


 Oon kasvattanu mun koruvarastoa tässä vähän ja enimmäkseen isommilla korviksilla joista oon innostunu tällä hetkellä tosi paljon!


 Oon ostanu myös pari uutta paitaa ja löysin kans aivan ihanan vihreen kevät/syksy takin alennuksesta 17e ku normisti ois maksu 70e!!!
 ihana unisieppari  kaulakoru.

Tänään meen kaverin luokse pitämään viini iltaa joten juominen jatkuu. Ihanaa mul vihdoin kampaaja torstaina, siit on nii pitkä aika ku oon viimeks ollu ja ah en jaksa odottaa! Aion tehdä aika paljon muutosta mut en kerro viel mitä näätte sitten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti