sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

TATTOO

Joku pyysi tekemään postauksen mun tatuoinnista ja kertomaan siitä ni päätin nyt sitte tehä tälläsen pienen jutun siitä.


Oon aina tykänny tatuoinneista tosi paljon, musta ne on vaa niin kauniita ja kiehtovia ja joskus jopa seksikkäitä. Rupesin itte miettimään tatuoinnin ottoa noin 4 vuotta sitten, mut ongelma oli et en tienny minkä haluun ja en saanu lupaa vanhemmilta ja oon kyl iha tyytyväine olin sillo iha liia nuori. Alunperin suunnittelin et otan jalkapöytään 3 tähteä mut mieli muuttui ja nyt oon iha tyytyväine siihe päätökseen. Rupesin miettimään et mikä on oikeesti tärkeetä mulle ja mitä mä jaksaisin kattoo joka päivä.
Sana Faith(usko) on mulle todella tärkeä jonka merkitystä en nyt jaksa selitellä, myös aika henkilökohtainen. Sen kuitenkin päätin ottaa vasempaan käsivarteeni. Viime syksyllä sain myös vanhempieni luvan ja kävin varaamassa ajan marraskuun toiselle päivälle. Nyt on tatuointi ollut vähän yli puolivuotta ja uutta haluttaisiin ottaa. Haluun kuitenki miettii tarkkaa mihin ja minkä ottaisin.



Siinä se nyt on ja tulee olemaan, enkä kyllä kadu tippaakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti