tiistai 15. maaliskuuta 2011

When something like a soul becomes Initialized and folded up like paper dolls and little notes

Meillä alko tosiaan eilen 2viikon ravintola jakso. Olin eile keittiössä tekemmässä ruokaa ja annoksia ja meille tuli tän vuoden myyntiennätys, hyvä me ! Tänää olin sit salin puolella tarjoilemassa ja oli kyl tosi kivaa ja meinattii tänäänki tehä uusennätys. Sipsu(meijän opettaja) näytti muutamalle meistä sen uuden tatuoinnin, se oli ottanu iha sairaa sulosen kärpäsen peppuun, iha mahtava :D. Päästiin siin 2 aikaa ja jouduttii viemää Sipsun keräämii pulloi koulust jotka menee meijä luokkarahastoon, niit oliki sit sellaset 117 pulloo, kolme jätesäkillist ja raahattii niit wikkel kolmestaa huhuh ja niist tuli yhteensä vaa 16,70e. Näin sen jälkee Niinan ptikäst aikaa, ku se oli 2 viikkoo salos ja tuli sunnuntai kotii. Tulin kotii ja rupesin värjää tätä mun kauheet juurikasvuu pois, oon nii tyytyväine et sain sen nyt pois ! Meijä äiti lähti syömää kaverin kans ni mä päätin käydä solkus ja ostaa nugettei valmispastan kans ja oli kyl hyvää !

En oo nyt ottanu ollenkaa kuvii täs parin päivä aikaa ni laittelen vähä jottai vanhoi.







Tä on tosi vanha kuva jonka jassu(sisko) on ottanu joskus ku mul oli viel vaaleethiukset

aina yhtä piristävä kuva !

Täst tulee nii paljo muistot mielee ! Rakas Sara 

Niinan kans vähä kuvailees.

Oli kyl nii ihana päivä varsinki ku oli nii aurinkoine ja keväine ilma ! En jaksa oottaa et pääsee käyttää kevät ja kesä vaattei !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti