tiistai 8. maaliskuuta 2011

Hyvää naistenpäivää !

Tänää on ollu hyvä päivä ! Saatii koulus laskiaispullat, laskiaistiistain kunniaks ja olisin halunnu et äiti tuo mukanaa päiväl paripullaa mut ei tuonu = masennus. Koulust ku menin kotii, ulkoo oli vaiks kui paljo asfalttii näkyvis ja ruohooki vähä, ai että ku ootan kesää ! Mul oli kauhee nälkä ja päätin et teen pirtelöö ittelleni ja siit tuli törkee hyvää, en oo koskaa onnistunu noi hyvi. Jäi kuitenki nälkä viel ja päätin tehä sit viel nuudelei namnam. Rupesin kattoo leffaa pientä säätöä joka on iha sairaa hyvä mut Sara soitti ja pyys kahville keskustaa, ni päätin sit lähtee ja Nadjaki oli siellä Saran kanssa mua odottelemassa. No ei me pelkästää kahville päädytty, vaan tietenki vähä käytii kaupoilla ja ginasta tarttus mukaa muutama kiva jutska (ylläri). Lähin siit sit kotii kuudeks ja meil oli ruoka koko perheen kesken. Ihanaa kanalasagnee, mozarellasalaattia ja artisokkia, jälkkäriks suklaata ja kahvia ! Oon yrittäny siivota koko illan tota mun huonet mut en vaa saa millää aikaseks, siskoki yritti auttaa, mut mua rupes vaa ahdistaa iha kauheesti, ku en tiiä mitä heittäisin pois ja mitä säästäisin (arghh) se nyt sit jäi kesken taas kerra. Mun pitäis tehä mun työssäoppimispäiväkirja, ku se piti lähettää jo eile mut unohdin, ku en oo ees tehny sitä viel, hups !

Täs olis nyt hieman kuvia päivästä

Tä on eilisest ku oltii harjottelees meijä näytöst varte 
Ruotsin tunnilla on aina yhtä kivaa !



Siel oli tosi masentava ilma mut onneks se kirkastu iltaa kohden !



Tollane iso huivi mitä oon himoinnu vaiks kui pitkää
Pitsipaita jota oon kans yrittäny ettii ja nyt löysin
sit tollane perus löysä toppi jos näkyy aika paljo kyljet ja selkä, ihana ! (treeneihin ja kesällä)

4 kommenttia:

  1. mäki oon kattellu tota ihan samaa huivii!

    VastaaPoista
  2. joo no makso vaa 10e ni päätin et ostan :)

    VastaaPoista
  3. hähää samistoppi:D ostin kans ton pitsitopin iha vähä aika sitte!

    VastaaPoista
  4. aijaa en tienny heh :D olin ostamas sitä ekaks mustana ku en löytäny valkost sit kysyin et onks niil valkosena ja ihanaa et oli :D

    VastaaPoista